9/22/2013

BOHOBOCO

Bohoboco A/W 

W zeszłym tygodniu miałam przyjemność gościć na pokazie BOHOBOCO w Soho Factory. Jest to duet polskich projektantów, którzy tworzą piękne i jednocześnie funkcjonalne kolekcje. Pierwszy raz z ich pracami zetknęłam się parę lat temu szukając sukienki na ślub. Mimo, że byłam świadkową szukałam czegoś, co zagości w mojej szafie na dobre i nie będzie jednorazową sukienką. Ich projekty idealnie odpowiadały moim wymaganiom. 

Od tego czasu marka rozwinęła się i otworzyła kolejne butiki. Mimo to nadal trzyma się mojego ulubionego stylu, który jest połączeniem luzu z elegancją. Świetnym jego przykładem jest kolekcja przedstawiona w SOHO FACTORY. 

Zobacz, co przyciągnęło moją uwagę na pokazie A/W !

M.

Zaproszenie


Modelki w roli widzów starego kina, 
oczekujących na rozpoczęcie seansu



                           


Kolory dominujące na pokazie

       


Finał pokazu


                                 
                               


                                                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz