10/02/2013

Topshop czyta mi w myślach






Dla niektórych nowy rok jest okazją do zmian. U mnie podobne emocje wywołuje: początek rok akademickiego (kiedyś szkolnego).Już latem zaczynam kompletować jesienną garderobę, ponieważ nagle mam zupełnie nową wizję swojej szafy. Głównym źródłem moich przemian jest moja ulubiona sieciówka Topshop. Dla mnie jest to prawdziwy fenomen na rynku. Niezależnie czy mój zakup pochodzi z second-handu czy z najnowszej kolekcji marki, zawsze jest odpowiedzią na moje poszukiwania ideału.

Poniżej przedstawiam moją interpretację ideału na jesień roku akademickiego 2013/14 :

zdjęcia ubrań pochodzą ze strony www.topshop.com


Od lat na międzynarodowej stronie TOPSHOP-u jest akcja związana z rozpoczęciem roku akademickiego. 20% rabatu za okazaniem legitymacji studenckiej. Od pewnego czasu mamy swój polski odpowiednik. Już 10 października uzyskasz 20% rabatu na swój jesienny look!




M.



Powyższa stylizacja została zainspirowana przez kolekcje RTW fall 2013:

Lanvin

DKNY                                                                                                                                                     



Twenty8Twelve


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz